بازی ديوار سریال تاریخی مجموعه تابستان

بازی: ديوار سریال تاریخی مجموعه تابستان کارگردان سامان مقدم اخبار فرهنگی و هنری

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات حمله مادریدی‌ها به من برنامه‌ریزی شده است بود / مسی

مهاجم بارسلونا معقتد است قضیه فرار مالیاتی‌اش یک عنوان برنامه‌ریزی شده است از طرف مادریدی‌ها بود و قصد ضربه زدن به او را داشتند.

حمله مادریدی‌ها به من برنامه‌ریزی شده است بود / مسی

مسی: حمله مادریدی ها به من برنامه ریزی شده است بود

عبارات مهم : ستاره

مهاجم بارسلونا معقتد است قضیه فرار مالیاتی اش یک عنوان برنامه ریزی شده است از طرف مادریدی ها بود و قصد ضربه زدن به او را داشتند.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، لیونل مسی در یک مصاحبه اختصاصی با روزنامه اسپورت کاتالونیا راجع به شرایط کنونی اش، پرسشها مالیاتی، زین الدین زیدان، آنتوان گریزمان و… صحبت کرد. مهاجم بارسلونا گفت: با فتح دوگانه سال خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم.

ما هر لحظه به دنبال فتح لیگ قهرمانان هستیم ولی امسال این اتفاق نیفتاد. با این حال چیزی از شایستگی ما کم نمی شود. در طول یک سال تنها سه شکست خوردیم و یکی از آن ها باعث شد از لیگ قهرمانان از بین بردن شویم. در مجموع سال فوق العاده ای را سپری کردیم.

حمله مادریدی‌ها به من برنامه‌ریزی شده است بود / مسی

ستاره آبی اناری ها در ادامه اظهار کرد: دوست داریم عناوین بیش تری کسب کنیم. در سه دوره اخیر لیگ قهرمانان در مرحله یک چهارم نهایی از بین بردن شدیم و نتوانستیم به مراحل بالاتر افزایش کنیم. امسال این اتفاق در رم افتاد که از همه تلخ تر بود.

بازیکن آرژانتینی افزود: تنها چیزی که می خواهم این است که در همه بازی ها پیروز شویم و دیگر تیم ها نتوانند به آن برسند. به عنوان یک بارسایی دوست ندارم پیروزی حریف مهم مان (رئال مادرید) را ببینم.

مهاجم بارسلونا معقتد است قضیه فرار مالیاتی‌اش یک عنوان برنامه‌ریزی شده است از طرف مادریدی‌ها بود و قصد ضربه زدن به او را داشتند.

زین الدین زیدان دو هفته پیش از سمت خود به عنوان سرمربی رئال مادرید استعفا کرد. مسی در این رابطه گفت: از این اتفاق شگفت زده شدم و انتظار چنین چیزی را نداشتم. او دلایل خودش را داشت.

باشگاه بارسلونا به دنبال امضای قرارداد با آنتوان گریزمان هست. ستاره آبی اناری ها در این رابطه اظهار کرد: نمی دانم امضای قرارداد با این بازیکن از همه چیز مهم تر است یا نه ولی اگر می خواهیم فاتح مسابقه هایی مانند لیگ قهرمانان شویم، باید عالی ترین ها را در اختیار داشته باشیم. گریزمان یکی از آن هاست.

مسی در مورد مربی گری بعد از بازنشستگی اش اظهار کرد: خودم را در آینده به عنوان یک سرمربی نمی بینم ولی کسی نمی داند چند سال بعد چه اتفاقاتی خواهد افتاد. زیدان نیز پیش از مربی شدن چنین حرفی را زده بود ولی به این حرفه پرداخت. من سال به سال برنامه ریزی می کنم و از آن لذت می برم. به دنبال عالی ترین مسیر جهت خود هستم و تلاش خواهم کرد عالی ترین گزینش ها را داشته باشم.

حمله مادریدی‌ها به من برنامه‌ریزی شده است بود / مسی

مهاجم آرژانتینی در مورد وابستگی بارسلونا به او گفت: عالی ترین کلوب دنیا نمی تواند تنها به یک بازیکن وابسته باشد. تیم ما از قدرت بالایی برخوردار است و بازیکنان سطح بالایی در بارسلونا بازی می کنند به همین خاطر نمی توانیم بگوییم بارسا وابسته به مسی است.

ستاره آلبی سلسته در مورد احساسش نسبت به کاتالونیا گفت: احساس می کنم یک کاتالانی هستم چون در این ایالت بزرگ شده است ام و در این جا به فوتبال خود ادامه دادم. بارسلونا را در ۱۳ سالگی شناختم و در نخستین سال های حضورم با همه چیز آشنا شدم. عاشق بارسلونا هستم. فرزندانم در این شهر متولد شده است اند. درست است که آن ها ریشه آرژانتینی دارند ولی در این شهر زندگی می کنند و عادت های کاتالانی دارند.

مهاجم بارسلونا معقتد است قضیه فرار مالیاتی‌اش یک عنوان برنامه‌ریزی شده است از طرف مادریدی‌ها بود و قصد ضربه زدن به او را داشتند.

مهاجم شماره ۱۰ بارسلونا در مورد لحظات سختش در این کلوب اظهار کرد: در بعضی از لحظات گریه کردم. این اتفاقی عادی هست. زمانی که همه چیز مطابق انتظار پیش نمی رود، شما ناراحت می شوید. در سالی که مسئله مالیاتی پیدا کردم، سخت ترین دوران خود را سپری کردم. به افسردگی نرسیدم ولی روش حمله به من و صحبت ها در مورد من، پدرم و مردمم خیلی ناراحت کننده و آزار دهنده بود. با این حال مردم، کلوب بارسلونا و کاتالونیا از من حمایت کردند. این حمایت باعث شد احساس بهتری داشته باشم. احساس می کنم قضیه فرار مالیاتی از طرف مادریدی ها برنامه ریزی شده است بود و می درخواست کردند به من ضربه بزنند تا مرا ضعیف کنند.

مسی افزود: شرایط مشکل داشتم. سال جام جهانی بود. من ضرب دیدگی جزئی نیز داشتم و مجبور بودم این شرایط سخت را نیز پشت سر بگذارم. شایعات زیادی وجود داشت. تلاش کردم خودم را آرام کنم.

حمله مادریدی‌ها به من برنامه‌ریزی شده است بود / مسی

ستاره آلبی سلسته راجع به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اظهار کرد: در جام جهانی نتیجه های خوبی کسب نکردیم علاوه بر این سه سال پیاپی به سه فینال (دو فینال کوپا آمه ریکا و یک فینال جام جهانی) رسیدیم ولی نتوانستیم جام قهرمانی را بالای سر ببریم. نشانه ما در جام جهانی پیش رو مانند گذشته است و به دنبال فتح آن هستیم. برزیل، اسپانیا، فرانسه، آلمان و بلژیک رقیبان مهم ما محسوب می شوند. در جام جهانی پیش مسابقه نزدیک خواهد بود.

واژه های کلیدی: ستاره | قهرمانان | جام جهانی | بارسلونا | جام جهانی | برنامه ریزی | فرار مالیاتی | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار