بازی ديوار سریال تاریخی مجموعه تابستان

بازی: ديوار سریال تاریخی مجموعه تابستان کارگردان سامان مقدم اخبار فرهنگی و هنری

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات جهنم یوفا در انتظار پاریسن ژرمن , گزارش ویژه

تقریبا همان میزان مجازاتی که کلوب کیلین امباپه مجبور شد، کلوب پاریسن ژرمن نیز مبلغ ۱۹۹ میلیون یورو به باعث انتقال نیمار به علت نقض قوانین بخش فیرپلی مالی یوفا ج

جهنم یوفا در انتظار پاریسن ژرمن , گزارش ویژه

گزارش ویژه؛ جهنم یوفا در انتظار پاریسن ژرمن

عبارات مهم : انتقال

تقریبا همان میزان مجازاتی که کلوب کیلین امباپه مجبور شد، کلوب پاریسن ژرمن نیز مبلغ ۱۹۹ میلیون یورو به باعث انتقال نیمار به علت نقض قوانین بخش فیرپلی مالی یوفا جریمه شد.

یکی از مشکلاتی که با شرکت مقررات مالی یوفا وجود دارد، این است که بسیاری از ان مطلع نیستند. این تحریم می تواند به ممنوعیت انتقال و از بین بردن شدن از لیگ قهرمانان اروپا بیانجامد.

جهنم یوفا در انتظار پاریسن ژرمن , گزارش ویژه

بخش مقررات مالی یوفا سود و زیان دوره ۳ ساله را حسابرسی می کند. نیمار جهت سال ۲۰۱۷-۲۰۱۸ وارد پاریسن ژرمن شد و یوفا سود و زیان این سه سال از ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۸ را محاسبه کرده هست. این احتمال بعید است که PSG بتواند جریانهای درآمد قانونی کافی و جدیدی را از اکنون تا انتهای فصل پیدا کند. یوفا معاملات مربوط به شخص – جهت مثال حمایت از نهاد ها یا شرکت های قطری وابسته به صاحبان کلوب – در ارزش “بازار عادلانه” را ارزیابی کرده هست. تا زمانیکه دوره مالی ۲۰۱۷-۲۰۱۸ آخر یابد، نمی توان با قطعیت در مورد ان نظر داد.

قسمت دیگر ماجرا این است که بخش فیرپلی مالی یوفا چگونه کار می کند و ایا پاریسن ژرمن دست روی دست می گذارد یا اقدامی انجام می دهد. در سال ۲۰۱۴ این کلوب و منچسترسیتی به نقض قوانین مالی محکوم شدند و به همین علت به جریمه محکوم شدند و محدودیت هایی را گذراندند. چیزی که ممکن است بسیاری ندانند این است که این مجازات ها به وسیله بخش کنترل مالی یوفا که کارش نظارت بر بخش فیرپلی مالی است اعمال نشد، بلکه ان یک توافقنامه حل و فصل است که به طور موثر میان این کلوب و سران یوفا به رهبری اینفانتینو منعقد شد که در حال حاضر مدیر فیفا و پیش از این دبیر کل یوفا بوده است.

تقریبا همان میزان مجازاتی که کلوب کیلین امباپه مجبور شد، کلوب پاریسن ژرمن نیز مبلغ ۱۹۹ میلیون یورو به باعث انتقال نیمار به علت نقض قوانین بخش فیرپلی مالی یوفا ج

پاریسن ژرمن با موافقت این تعهدنامه، از بردن پرونده به دادگاه جلوگیری کرد. این همان جایی بود که بسیاری نتیجه گرفتند که یوفا این پرونده را در سال ۲۰۱۴ رها کرده هست. ولی پرونده کنونی یک تفاوت مهم با سال ۲۰۱۴ دارد. هر باشگاهی که متهم به این مسئله شود، در پذیرش مصالحه ازاد هست. ولی اگر این اتفاق روی ندهد، پرونده به مقامات قانونی بالاتر ارجاع داده میشود. در سال ۲۰۱۴ هیچکس اعتراضی در برابر تحریمهای اعمال شده است برابر پاریسن ژرمن نکرد و حتی بعضی فکر میکردند که تحریمهای سخت تری باید علیه انها صورت گیرد. اکنون اگر پاریسن ژرمن متهم به نقض قوانین شود، علت خوبی جهت این باور است که بارسلونا و دیگر رقبا در برابر هرگونه مصالحه موضع میگیرند و بر انتقال پرونده به محافل قضایی بالاتر اصرار می ورزند.

الکساندر چفرین مدیر یوفا گزینه های زیادی مثل سقف مجموع پرداخت جهت تیم ها پیشنهاد داد تا ماجراهایی مثل ماجرای نیمار پیش نیاید. یوفا و اتحادیه کلوب ها (که به شدت در این مواقع حساس می شود و بارسلونا هم عضو آن است) نمی خواهند اینطور به نظر بیاید که خون بعضی تیم ها رنگین تر است و این یعنی پاریسن ژرمن باید توجیه خوبی جهت خرید نیمار با این قیمت داشته باشد وگرنه جهنم در انتظار تیم پاریسی خواهد بود.

واژه های کلیدی: انتقال | قوانین | پرونده | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار