بازی ديوار سریال تاریخی مجموعه تابستان

بازی: ديوار سریال تاریخی مجموعه تابستان کارگردان سامان مقدم اخبار فرهنگی و هنری

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات معجزه شفر با طعم فوتبال آلمانی

به گزارش خبرآنلاین؛ فاصله روزی که استقلال در ورزشگاه هزاع بن زاید شهر العین با نتیجه 6 بر یک مغلوب بنفش های این شهر شد تا روزی که العین در همین ورزشگاه و با تلا

معجزه شفر با طعم فوتبال آلمانی

معجزه شفر با طعم فوتبال آلمانی

عبارات مهم : العین

وینفرد شفر توانسته نتیجه های قابل قبولی با استقلال بگیرد.

به گزارش خبرآنلاین؛ فاصله روزی که استقلال در ورزشگاه هزاع بن زاید شهر العین با نتیجه 6 بر یک مغلوب بنفش های این شهر شد تا روزی که العین در همین ورزشگاه و با تلاش های بی دریغ داور مالزیایی توانست یک تساوی از استقلال بگیرد 9 ماه و 10 روز بود. آن روز ستاره استقلال سید مهدی رحمتی بود که علیرغم خوردن 6 گل عالی ترین بازیکن تیمش بود. او اجازه نداد شکست استقلال سنگین تر و تلخ تر این باشد. آن باخت ناگوار در روز هشتم خرداد 1396 رخ داد و این تساوی روز 15 اسفند 1396. در بازی دوم هم علیرغم اینکه سید حسین حسینی موفق شد یک ضربه پنالتی و برگشتش را مهار کند ولی ستاره بازی بی شک داور بازی بود.

بدون هیچ تردیدی اگر بازی بدون داور برگزار می شد العینی ها شکست می خوردند. در این فاصله 9 ماه و 10 روزه چه اتفاقی افتاد که استقلال از این رو به آن رو شد؟ چه اتفاقی افتاد که تیمی که در خرداد ماه، بازیچه دست شاگردان زوران مامیچ بود در اسفند حریف را بازی داد؟ آنچه اتفاق افتاده را باید روی نیمکت این تیم جستجو کرد. جاییکه علیرضا منصوریان آن را ترک کرد و یک آلمانی آشنا شده است به نام ویفنرد شفر به جای او آمد. شفر البته 9 ماه و 10 روز نیست که به استقلال آمده.

معجزه شفر با طعم فوتبال آلمانی

چرا که مدیران کلوب با این نگاه که آن شکست سنگین در برابر العین یک اتفاق بوده باز هم به منصوریان وقت دادند. او ولی علیرغم خریدهای زیاد و هزینه هایی که روی دست کلوب گذاشت در لیگ نتیجه های فاجعه باری گرفت. گذشته از این سبک بازی استقلال هم جهت هواداران این تیم خوشایند نبود.

استقلال در هفته های چهارم و پنجم و ششم لیگ برتر 3 شکست متوالی را تجربه کرد و مدیران استقلال به او اولتیماتوم دادند. اولتیماتومی که فقط دو هفته دوام داشت و بعد از تساوی خانگی در برابر ذوب آهن منصوریان ترجیح داد خودش کناره گیری کند. شفر حالا توانسته از لشکر شکست خورده منصوریان یک تیم با روحیه قهرمانی بسازد و حالا تیم او در گروه فوت لیگ قهرمانان آسیا شانس اول افزایش است.

به گزارش خبرآنلاین؛ فاصله روزی که استقلال در ورزشگاه هزاع بن زاید شهر العین با نتیجه 6 بر یک مغلوب بنفش های این شهر شد تا روزی که العین در همین ورزشگاه و با تلا

واژه های کلیدی: العین | ستاره | استقلال | منصوریان | علیرضا منصوریان | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار