بازی ديوار سریال تاریخی مجموعه تابستان

بازی: ديوار سریال تاریخی مجموعه تابستان کارگردان سامان مقدم اخبار فرهنگی و هنری

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار حوادث همسرم سرم کلاه گذاشت ، مهندس جنایتکار، بیماری روانی دارد؟

مهندس جوان که همسر سابق و پسرخردسال‌شان رابه فاصله کمتراز یک ساعت به‌قتل رسانده هست، با دستور بازپرس جنایی جهت بررسی سلامت روانی‌اش به پزشکی قانونی می‌رود.

مهندس جنایتکار، بیماری روانی دارد؟/همسرم سرم کلاه گذاشت

عبارات مهم : جنایت

مهندس جوان که همسر سابق و پسرخردسال ارزش رابه فاصله کمتراز یک ساعت به قتل رسانده هست، با دستور بازپرس جنایی جهت بررسی سلامت روانی اش به پزشکی قانونی می رود.

کشور عزیزمان ایران نوشت:پرونده این جنایت دلخراش از عصر سه شنبه و با اعلام خبر قتل پسر 8 ساله و خودزنی عامل جنایت- در خیابان بیست و سوم تهرانسر- شروع شد.

زمانی که اعضای تیم تحقیق به همراه بازپرس «دشتبان» راهی محل شدند با جسد پسر 8 ساله ای روبه رو شدند که طبق معاینات پزشکی قانونی به خاطر برق گرفتگی و خفگی جانش را از دست داده بود.

همسرم سرم کلاه گذاشت ، مهندس جنایتکار، بیماری روانی دارد؟

ازسوی دیگر، محمد- پدرمقتول- که دست به خودکشی زده بود بلافاصله به بیمارستان انتقال یافت و از فوت نجات یافت.

لحظاتی بعد از این گزارش، تیم جنایی در جریان قتل زن جوان آرایشگری در آپارتمانش واقع در خیابان هفتم تهرانسر قرار گرفتند. با حضورآنها در محل و بعد ازبررسی های مقدماتی مشخص شد زن 39 ساله، همسر سابق محمد ومادرپسرک هشت ساله ای بوده که جسدش دقایقی قبل پیداشده بود.

مهندس جوان که همسر سابق و پسرخردسال‌شان رابه فاصله کمتراز یک ساعت به‌قتل رسانده هست، با دستور بازپرس جنایی جهت بررسی سلامت روانی‌اش به پزشکی قانونی می‌رود.

مرد جوان که فوق لیسانس مدیریت دارد و در یکی از دستگاه ها مشغول به کار است بعد از اصلاح نسبی و در تحقیقات گفت: «همسرم سرم کلاه گذاشته بود. ما باهم مسئله داشتیم و این اختلاف ها باعث شد تا صحبت از جدایی به میان بیاید. تا اینکه به من گفت یا حق طلاق به او بدهم یا مهریه اش را کامل پرداخت کنم. من هم طبق شرطی که گذاشته بودیم حق طلاق را به او دادم ولی او نه تنها طلاق گرفت بلکه به شکل های متفاوت از من پول مهریه اش را می گرفت. از طرفی بعد از قتل همسر سابقم، جهت اینکه می خواستم به زندگی خودم نیز آخر بدهم و می دانستم که فرزند ام بدون من و مادرش زندگی مشکل خواهد داشت به همین علت هنگامی که به منزل آمدم او را هم کشتم.»

متهم جوان بعد ازتحقیقات مقدماتی به دستور بازپرس شعبه دهم دادسرای امور جنایی پایتخت کشور عزیزمان ایران جهت بررسی سلامت روانی اش به پزشکی قانونی انتقال یافته خواهد شد. این درحالی است که برادر همسر سابق عامل جنایت نیزبا حضور در دادسرا از داماد سابقشان شکایت کرد.

واژه های کلیدی: جنایت | مهندس | پزشکی | قانونی | اخبار حوادث


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار